{"id":4808,"date":"2018-05-30T06:41:58","date_gmt":"2018-05-30T06:41:58","guid":{"rendered":"\/nieuws\/deze-contracten-gebruiken-clubs-bij-de-presentatie-van-nieuwe-spelers\/"},"modified":"2018-05-30T06:41:58","modified_gmt":"2018-05-30T06:41:58","slug":"deze-contracten-gebruiken-clubs-bij-de-presentatie-van-nieuwe-spelers","status":"publish","type":"post","link":"\/nieuws\/deze-contracten-gebruiken-clubs-bij-de-presentatie-van-nieuwe-spelers\/","title":{"rendered":"Deze 'contracten' gebruiken clubs bij de presentatie van nieuwe spelers"},"content":{"rendered":"

We zien de foto's van spelers die onlangs een nieuw contract hebben getekend wel dagelijks voorbij komen op social media. De presentatie van een nieuwe speler ziet er vaak professioneel, optimistisch en veelbelovend uit. Logisch, want als club zul je moeten uitstralen dat je hartstikke\u00a0trots\u00a0bent met je gloednieuwe aankoop.<\/strong> Dan\u00a0zou je verwachten dat een topclub als Liverpool\u00a0zich tot in de details voorbereid op de presentatie van Fabinho, echter is\u00a0niets minder waar. Tenminste, veel clubs doen eigenlijk hetzelfde. Ze plaatsen een willekeurig papiertje op het persbureau dat op een contract moet lijken, laten de nieuwe aanwinst een shirt van de club aandoen, even lachen en doen alsof je het contract tekent, en de foto wordt online gepubliceerd. <\/p>\n

\n

pic.twitter.com\/3FV3yg1RiM<\/a><\/p>\n

\u2014 Football (@Football16492) May 29, 2018<\/a><\/p><\/blockquote>\n